tisdag 14 augusti 2007

Huvudvärk...

Gah, har haft världens huvudvärk sen jag vaknade imorse, och för den som inte vet så blir jag totalt apatisk när jag har stark huvudvärk, och så var fallet den här dagen.
Men nu börjar det lätta, så sover jag bara bra inatt så borde den vara borta tills imorgon.

Och imorgon ska jag förbi Sandra, kika in lägenheten nu när hon har flyttat in. Var ju och hjälpte med målningen, och jag har ju inte sett det färdiga resultatet så det ska bli spännande. Ska även färga håret på henne.
Behöver också färga håret egentligen, men har inte pengar till det just nu. Har precis så jag kunde köpa busskortet, och jag hoppas att pengarna räcker till kåravgiften också. Men mycket mer blir det inte sen. Hoppas pengarna från csn kommer fort, så man har råd att köpa mat också.
Och för dig som undrar hur jag kunde ha råd med datorn, så kan jag säga det att jag fick hjälp av min syster, som ställde upp och lånade ut pengar till den. Så så var det med det.

Börjar faktiskt bli nervös inför skolstarten nu. Insåg förut att jag har ingen som helst koll på vart uppropet ska vara. Louis De Geer står det bara. Men jag vet inte om dom menar skolan, eller om det är hallen. Får väl ta och luska ut det, kan ju vara bra att veta vart man ska.
Men annars känns det under kontroll. Har ju Nolle-P i två veckor, får se hur det går.

Och nu är det inte långt kvar heller tills vi hämtar den nya kissen. Vi har nog bestämt namn nu, det blir antingen Nova eller Aurora. Får se vilken av dom som passar på kissen :)

Nu ska jag ta och kolla klart på tv. Gilmore Girls om en liten stund, yay!

Inga kommentarer: