torsdag 16 augusti 2007

Regn regn regn

Ja, nu regnar det igen. Och mitt humör är inte det bästa idag. Vet inte varför, men jag tror det beror på att jag har haft världens huvudvärk i två dagar, och nu när det äntligen har gått över så har jag fått öroninflammation istället. Yay! Är skitkänslig för ljud, and it sucks big time!

Och imorgon är det upprop, kl 9.30 tror jag det var. Ska kolla upp all sån information sen, så man har lite mer koll på vart man ska imorgon :) Kåravgiften är betalad nu med, så nu är man fattig :( Men jag hade inget val, man måste betala den annars får man inte pengar från csn.

Hjälpte Sandra att färga håret igår, vart jättebra. Och jag vill ju också färga håret! Och då börjar jag tänka, ska jag färga det svart igen, eller ha det som det är nu och bara fixa utväxten. Nu har jag typ mörkbrun, precis så som jag vill ha det. Hmmm. Jadu, det är svårt det där :P

Hehe, nu kom Freja och skulle in under filten här i soffan, hon är bara för söt :) Det märks att hon är väldigt nyfiken på den bärbara, den ska ju lixom inte vara här.
Vi skulle ju ha hämtat den andra katten nästa helg, men igår när jag kollade mailen så hade jag fått ett mail från henne vi skulle hämta katten hos, att hon hade ångrat sig, och att katten skulle få det bättre på det nya stället. Riktigt schysst av henne att göra sådär utan att ens diskutera det med oss. Morr! Men nu ska vi leta rätt på en ny kisse, och komma på ett nytt namn. Pratade med Helena på msn igår, och hon har helt rätt i att man inte kan ta ett "gammalt" namn på en ny kisse. Men vi får se hur det går, vet ni någon som har kattungar så säg gärna till :)

Nu ska jag ta och kolla klart på min inspelning av So You Think You Can Dance, weee :)

Inga kommentarer: