fredag 24 augusti 2007

Äckligt trött...

Jag ber om ursäkt för att jag inte har skrivit på en vecka. Men det har varit fullt upp hela tiden, långa dagar osv. Har i stort sett gått och lagt mig på direkten dom dagarna då jag har kommit hem sent. Men nu har jag helgen ledig iallafall, så jag hoppas att jag får sova också :)
Orkar inte skriva så mycket om skolan, magkänslan är ganska okej, får se om jag pallar det här. Mycket folk, så det är svårt att veta vem man ska prata med. Men nu har vi delats in i mindre grupper så nu får man kanske en chans att lära känna någon.

Sen så måste jag ju rapportera hur det går med Freja och Elsa. Det går faktiskt över förväntan, och dom älskar att busa mitt i natten, då dom gärna stör husse och matte med lite rally i hela lägenheten, gärna upp i sängen.
Men jag tror det är såhär i början bara, dom håller fortfarande på att testa varandra väldigt mycket. Men inget bråk än så länge iallafall :)

Sen har vi ju äntligen fått våran tvättmaskin och torktumlare :) Hade ganska mycket tvätt, men nu ikväll har jag kört den sista maskinen, så nu är man ikapp igen. Känns mycket bra.

Imorgon blir det Ljungsbro marknad med Helen. Skulle tydligen bli varmt imorgon, och jag måste säga det att jag gillar inte värmen nu. Det känns som om det räcker, det är snart september och det ska vara höst. Men den skulle tydligen vara på väg, så vi får väl se vad som händer.
Ska iallafall leta upp en vaxduk åt mamma på marknaden, mycket mer ska jag nog inte ha. Blir väl det vanliga, godis och något kasst smycke, haha.

Nej, nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem, så det blir lite mys. Imorgon ska vi faktiskt äta god mat och dricka vin, namnam :)

Ha det så bra!

Inga kommentarer: