lördag 18 augusti 2007

I wear a halo when you look at me

Ja jisses, här går det undan. Dennis ringde mig igårkväll från jobbet, och sa att han hade en glad nyhet. Han hade fått tag i en liten kattunge åt oss, som vi ska hämta redan IDAG! Tack för den förvarnigen. Så nu sitter vi och väntar på att klockan ska blir 10.15 så vi kan åka och hämta kissen. Förmodligen ska hon heta Elsa, eller Lill-elsa om jag får bestämma :P

Somnade tidigt igår. Var ju Shrek på tv igår, och vi tittade på slutet. Sen bestämde vi oss för att titta på Shrek 2, och det tog väl en sisodär 20 minuter innan jag somnade i Dennis knä :D
Jag sov ju gott iaf, hehe...


Annars så blir det lugnt idag, Dennis ska och jobba ikväll sen så jag blir ensam med kissarna. Någon som vill komma och hålla mig sällskap? :)

Nu ska jag ta och make-uppa mig litegranna. Höres!

Inga kommentarer: