söndag 29 juli 2007

Ojojoj

Full rulle har det varit dom senaste dagarna, jag är helt slut :D
I fredags sprang jag och dennis på stan. Tror det var i fredags. Aja, skitsamma. Skor hittade vi ju, som jag skrev i förra bloggen. Men ingen av oss var speciellt nöjda. Så i lördags åkte vi tillsammans med mamma ut till tornby för att byta två par skor, Dennis skor, och mina svarta adidas. Dennis hittade ett par jättetuffa svarta skor, och jag hittade ett par vita/turkosa adidasskor istället. Så nu är vi båda nöjda :D

Vet ni hur jävla stolt jag är över mig själv?
Har äntligen börjat med träningen nu, har varit iväg 3 gånger den här veckan. Idag blev det 1½ timme på gymmet. Imorgon blir det lugnt, tror jag. Ska äntligen borra upp våra hyllor, vi har lånat borr från hyresgästföreningen. Sen på kvällen ska vi till Helena och kolla på en liten kisse :)
Tisdag blir det att träna.
Onsdag ska jag umgås med Helen.
Torsdag blir det till att packa och träna.
Fredag så ska vi ju lämna Freja hos Helen, sen blir det tufftufftåg mot Västerås.

Så ja, full rulle eller vad säger ni?

1 kommentar:

Anonym sa...

OjOj! vad du är duktig! Kan du inte smiita av dig lite.. Här haglar ursäkterna.. den senaste är att jag är lite förkyld och hostig.. inte ska man träna då :P
Miss you!