torsdag 12 juli 2007

Mycket att göra, men ingen ork.

Åh, jag är så trött. Sov dåligt inatt, och somnade i soffan för en stund sen. Min kropp känns så... Avslappnad. Antar att det har med att alla spänningar som jag har haft sedan ett halvår tillbaka nu har släppt. Det är så skönt att äntligen veta vad man ska göra framöver.

Jag var ju så säker på att jag skulle få ett nej, eller möjligtvis komma in långt bak på reservlistan. Men icke, jag vart antagen på en gång. Förvånad vart jag, hehe. Har väl inte riktigt insett vad som ska ske än, men det blir nog bra. Har så många som kommer stötta mig nu, Dennis, syster, mamma och flera vänner (hoppas jag?).
Så nu väntar jag bara på att papprena från CSN ska komma, så man kan få den biten ur världen också.

Annars händer det inte mycket. Dennis började jobba igår igen, känns konstigt att vara ensam här nu, så van vid att ha honom hemma. Men samtidigt lite skönt också, för det vart liiiite för intensivt där ett tag :P
Och snart åker vi till Västerås med, om allt går som det ska. Vi ska nåndag testa om Freja tycker om att vara hos mamma och pappa, vilket jag hoppas hon gör. Tyvärr så måste ju hon ha ganska mycket tillsyn, och det känns fel att be mina kompisar att "vakta" henne, och då bli ganska så låsta. Sen är hon ju min lilla älskling, jag vill ju helst inte lämna bort henne någonstans, haha. Men det går nog bra :)

Jag borde ta hand om disken, men det är så förbannat tråkigt. Skulle hellre lägga mig i badkaret en timma, inte lika ansträngande, haha. Men samtidigt, ju förr jag tar hand om disken, desto tidigare kan jag pyssla med annat. Hmm. Jadu, det är svårt det där.

Ha det bra allesamman! Vi hörs.

(Och dig är jag ganska besviken på... Okej?)

1 kommentar:

Le-en sa...

Jag kan ju ta hand om Freja om du vill det :).
Och som sagt, är så glad för att du kommit in på skolan! :)) *kramas*

När ska vi ses då? Hmm.. Onsdag kanske?