fredag 27 juli 2007

En liten tråkig lista.

Namn: Åsa
Hårfärg: Mörkbrun, fast snart svart igen :)
Ätit sushi: Nej
Stått på scen: Som liten, ja.
Varit ihop med någon som varit otrogen: Ja.
Sett vita huset: Nej, bara på kort.

Antingen eller

Kallt eller varmt: Kallt.
Spets eller satin: Spets.
Svart eller rött: Svart.
Regn eller snö: Snö.
Rosor eller tusensköna: Rosor.
Vår eller höst: Vår.
Historia eller vetenskap: Historia.
Matte eller engelska: Engelska.

Inom de 48 timmarna

Har du..
haft ett seriöst samtal med: Har försökt, men personen ignorerar mig :(
Kramat någon: Japp.
Skrikit: Det tror jag inte...
Kommit sams med dina föräldrar: Har inte bråkat med dom ens :P
Bråkat med en kompis: Nej.

Gillar du att

Ge kramar: Ja, kramar är mysiga.
Ge massage: Är så dålig på det, så får nog säga nej.
Gå promenader i regnet: Ja det kan vara lite småmysigt faktiskt.

Övrigt

Vad gjorde du förra sommaren: Inte mycket, umgicks med Dennis ibland och kompisar ibland.
Svär du för mycket: Ja för fan!
När duschade du senast: Igår kväll.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Har inte tagit på mig byxor än.
Vilken färg/mönster är dina underkläder: Enkelt.
Person du är kär i: Dennis såklart!
Vilken låt lyssnar du på just nu: Lyssnar bara på datorernas surrande.
Vad var det sista du sa: "nae".
Vad hände precis: Jag bestämde mig att sno den här listan.
Vad är bredvid dig just nu: En vägg.
Vad var det sista du åt: En nektarin.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Nära och kära.
Har du en lavalampa: Ja, fast jag har glömt kvar den hemma hos mor och far.
Hur är vädret just nu: Muligt.
Person du kan skratta riktigt högt med: Det finns nog ingen, alla tycker jag är tråkig :(
Vad gjorde du igår natt: Sov och tittade på freja.
Vem pratade du sist med på telefon: Min mamma.
Vad gör dig glad: Nära och kära, musik och en bra dag.
Vad är du beroende av: Min dator.
Vill du ha barn: Jadå.
Vad ska dom/det heta: Ingen aning, man ändrar ju sig hela tiden.

Vad...
.. hade du på dig idag? Pyjamas typ.
.. har du gjort under dagen? Ätit frukost och kollat diverse saker på nätet.
.. har du för frisyr? Morgonruffs :P
.. ska du göra innan dagen är slut? Köpt nya skor.
.. Längtar du till? Tills saker blir som förr igen *ensam*
.. ska du göra nu? Gå på toa.
.. Vill du göra i helgen? Vill? Jag vet att jag ska träna och åka och handla med mamma. Kanske leka med någon söt vän också.
.. vill du jobba med senare? Barn.
.. Tycker du om personen du tog den här listan ifrån? Jag vet inte ens vem det är.
.. Är allra bästa med dig? Jag vet faktiskt inte längre... Jag är nog sämst.
.. Ogillar du hos dig själv? Att folk tror dom kan behandla mig hur som helst, jag är nog för snäll.
.. Är din vanligaste fråga? "Va?" Ja, jag hör dåligt :(

När
.. Vaknade du i morse? Strax efter 7.
.. Är du rädd? Ja, faktiskt.
.. Grät du senast? Igår natt.
.. Skrattade du senast? Igår, med Sandra.
.. Var du på fest senast? Det var evigheter sen.
.. var du kär senast? Är kär nu.
.. gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Igår.
.. Gav du en komplimang senast? Det var nog också igår.
.. Hade du senast dåligt samvete? Det har jag ofta.

Vem
.. Kramade du senast? Sandra.
.. Saknar du? Flera av mina vänner som jag typ aldrig träffar eller pratar med längre :(
.. pussade du senast? Dennis.
.. Vill du spotta på? Vet inte.
.. Är finast? Jadu, vet inte. Dennis kanske :)
.. Är fulast? Jag själv *hata*
.. Tycker du om? Mina vänner, och familjen.
.. Vill du döda? Ingen.
..Vill du kyssa? Dennis... :(
.. Är du rädd för? Mig själv.
.. Skulle du vilja se ut som? Finns många jag vill byta utseende med *ful*.
.. Gjorde dig arg senast? Dennis.
.. Har världens bästa sångröst? Inte är det jag iaf :D

Antingen eller?

.. Glass eller Godis? Godis
.. Morgon eller kväll? Morgon
.. Skidor eller pulka? Pulka
.. Sex eller kyssar? Kyssar
.. Liten eller stor? Lagom är alltid bäst.
.. Julafton eller födelsedag? Julafton.
.. Häst eller hund? Hund
.. Hjortron eller blåbär? Blåbär
.. Sola eller bada? Bada och sola?
.. Röd eller blå? Röd
.. Myskväll eller fest? Myskväll.

Kan du
.. Simma fjärilsim? Haha, nej.
.. Stå på huvudet? Nej.
.. Stå på ett ben? Ja?
.. Sjunga riktigt höga toner? Kanske.
.. Rita snyggt? Verkligen inte!
.. Baka? Ja
.. Spela något instrument? Njae.
..Göra volter? Nej
.. Hoppa upp på en häst med sadel? Nej
.. Ditt eget mobilnummer? Jajjemen.

2 kommentarer:

Le-en sa...

hörredu, pärlan!
Du är verkligen inte ful eller tråkig eller sämst eller nåt av det!
Jag tycker du är supersöt, och vi har allti roligt när vi ses, ellerhur? :)
Och sämst är du verkligen inte, skulle jag inte ha dig att prata med ibland så skulle jag må kisskorv!
Jag tycker så mycket om dig pullan, jag hoppas att du vet det!
Och vill du umgås så säg till, samma dag, på morgnen eller på kvällen innan eller vad som!
Puss och kram!

Åsa sa...

Ah, jag vet att allt det där jag skrev inte stämmer egentligen, men jag har bara en jäkla skitdag idag, och kände för att gnälla lite :/
Men som sagt, det stämmer inte :)
Och det mesta som jag svarade "negativt" på var bara för att Dennis skulle reagera, trodde jag :P
Och jag tycker om dig med ju, massa! :) *krama om*