fredag 27 juli 2007

Love today

Jag och Dennis var på stan en sväng idag, innan han skulle börja jobba. Vi var båda på jakt efter skor, och passande nog så hade Team Sportia ett erbjudande: Tag 3, betala för 2. Perfekt! Om det inte vore för deras kassa utbud av skor, Stadium är mycket bättre. Men efter säkert en timme så hittade Dennis ett par jättefina jympaskor, och jag hittade med ett par att ha när jag tränar. Sen fick jag ta det paret som blev gratis. Och självklart så blev det ett par adidas/goodyear-skor, som vanligt. Är fortfarande kär i dom skorna. Ett par låga, svart/grön/vita. Fast dom är trånga som fan, men får jag bara gå in dom så blir det nog bra :)

Sen var vi på Claes Ohlson och köpte dvd-skivor, så vi kan bränna lite filmer. Har redan bränt ut DaVinci-koden som jag och Sandra ska se nu ikväll. Dennis tycker inte den är bra, men jag har inte sett den så jag vill ge den ett försök :)
Sen var vi inne på Åhlens, Sandra hjälpte mig att hitta bland annat en mascara. Men självklart kom man därifrån med en massa andra saker också :D
Så nej, nu får det vara slut med handlandet.

Eller ja... Tills nästa vecka iaf. Ska eventuellt till Ikea med Helen på onsdag, om vi inte fikar. Men om det blir ikea så ska jag försöka köpa lite dekorationssaker till hemmet. Men det är skillnad på att köpa sånt, eller hur? ;)

Något som jag har märkt, är att dom senaste veckorna har jag varit väldigt beroende av att träffa folk, att ha saker och göra om dagarna. Mojgan har jag träffat flera gånger, Sandra också. Jag har säkert haft saker och göra nästan varenda dag, och jag mår bra av det! Däremot är kontrasten ganska så kraftig mot här hemma, Dennis sitter väääldigt mycket vid datorn just nu :/ Men nu tror jag han förstår att jag inte gillar det. För gud vad gullig han var mot mig på stan :D Ja, det blir nog bra det där.

Jaja, nog pratat om mig, hur mår DU?

Ciao!

Inga kommentarer: