tisdag 17 juli 2007

Träningsvärk...

Ja jisses, är stel som satan i benen. Jag och Dennis cyklade ut till Ljungsbro igår, och då stannade vi ändå några gånger på vägen. Men det var skönt, synd bara att jag inte tog med mig någon handduk, för då hade jag lätt badat i kanalen.
Men sen så fort vi kom fram så fick jag huvudvärk, såklart. Så mamma erbjöd sig att skjutsa hem, och tur var nog det, annars hade jag nog inte tagit mig upp ur sängen idag :)

Idag har vi iofs också cyklat lite, till Smarta-Hem-butiken som Stångåstaden har. Så nu har vi beställt tvättmaskin och torktumlare, så vi slipper den där jävla fittkärringen nere i tvättstugan. Vi har ett helt berg med kläder i badrummet, men jag vill inte sätta min fot där nere just nu. Låter fegt kanske, och jag är inte ett dugg rädd för henne om det är det ni tror. Men tänk er själva, en gammal kärring som bott här sen det byggdes. Envis som ett... Ja, jag vet inte. Det värsta är att hon inte inser att hon har fel, hon skapar sina egna regler. Hon skriker åt en, och man får inte en chans att säga något. Så nej, jag orkar inte möta henne, jag vill inte det.
Tyvärr så tar det ett tag innan tvättmaskinen och det kommer. Men det ska nog gå bra ändå, får tvätta på kvällen istället, så kanske man slipper henne. Och se till att göra det när man har sällskap. Så, om dennis inte kan, kom och håll mig sällskap så jag kan få rena kläder :D

Ptjaa, annars var det väl inte så mycket. Hoppas på bra väder imorgon, skulle behöva sola lite. Want to join? Pleeease? :)

Inga kommentarer: