lördag 21 juli 2007

Foxy foxy

Jag vill ha pengar så jag kan gå och klippa mig *gråta* Och färga håret vill jag med göra. Helst innan skolan börjar.
Och så ja... Kläder behöver jag med, iallafall någon tröja. Byxor har jag ju nu, som jag har beställt från ellos :)
Mm, har lite att pyssla med innan skolan börjar.

Imorgon ska jag dock ta det lugnt, hoppas på att kunna sola lite med, lägga sig på gräsmattan här utanför :)
På måndag ska vi ut till Ljungsbro och fira pappa som har fyllt år, och mamma som ska fylla år. Blir tårta och grejjer, namnam! Ska även fixa min legitimation då. Skulle gjort det i fredags, men banken hann stänga innan vi kom fram, haha.
Och på torsdag ska jag hjälpa Sandra med att måla i hennes nya lägenhet. Kan nog bli skoj, måla är roligt.
Sen kommer det ett par lugna dagar, och sen nästnästa helg, dvs den 3-5:e åker vi ju till Västerås. Och vi har pratat om vad vi ska göra av Freja, och det blir nog lättast hos Helen, så jag hoppas du kan ta emot henne då? :) Det blir nog bäst för henne att få vara själv hos någon, och inte bli jagad av en massa dumma katter. Mm, det blir nog bra det.

Nu ska vi kolla på film, hoppas jag får välja annars går jag och lägger mig :D
Hädå!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vi måste bestämma en dag för grillning oxå... så kan du se den lilla kissen vi fått ta hand om (sommarkatt som blivit utslängd...)PÖSS

Le-en sa...

Hej pullan! Klart jag tar hand om Freja :). Vi får komma på hur vi ska göra, om du kommer och lämnar henne eller om jag kommer och hämtar henne, har du koppel elelr så till henne? :)
Hälsa dina föräldrar!
Pusskram

Åsa sa...

Hej helen :) Vi har en såndär transportbur, blir lättast att ta henne i den tror jag. Och det är nog lättast att vi kommer och lämnar henne, om det är okej? :) Men vi kan ta tider och så lite närmare sen :)