måndag 5 maj 2008

Långt emellan uppdateringarna

Jisses, nu var det riktigt längesen jag var härinne och uppdaterade. Förlåt mina kära läsare (?), men jag har verkligen inte varit motiverad till att blogga. Men tänkte försöka på mig en liten uppdatering nu iallafall, bättre än inget.

Imorgon är det sista dagen på min VFU. Känns lite sorligt faktiskt, jag kommer sakna barnen jättemycket. Pratade med min vägledare idag också, hon tyckte det var roligt att se att jag hade utvecklats så pass mycket under det här året. Sådant är alltid kul att höra!
Imorgon är som sagt sista dagen, och på förmiddagen ska vi till skogen. Ska bli så mysigt så, jag gillar skogen :) Sen på eftermiddagen ska jag bjuda på fika som tack för att jag har fått varit där. Hoppas barnen uppskattar det :)
Det är mycket man sitter och reflekterar över just nu. Mmm, spännande.

I fredags hade vi besök. Det var dags för en Wii-kväll igen. Var så trevligt så, även fast jag var grymt trött. Förlåt Helena om det kändes som om vi körde bort er, det var inte meningen :) Får göra om det snart, nåndag då både jag och Dennis är piggare.

Pratade med Sandra på msn häromdagen också, och jag bestämde mig för att det snart är dags för fest här igen. Så är du intresserad av att komma, hojta till så jag kan börja planera för datum och sånt :)

Nu börjar jag dock bli riktigt trött, ska nog ta och krypa ner i badkaret.
Jag ska försöka att bättra mig på att uppdatera... Måste bara ha ork till det ;)

Ha det bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja e på... på fest alltså... Sen e de helt oki... fattar varför... ja e bara tacksam att vi kunde ta de på fregaden så ja slapp känna "faan ja ska jobba imorrn" ;)

Anonym sa...

Får jag komma på festen? :P