söndag 18 maj 2008

En otroligt seg söndag.

Jag är så sjukt trött idag, förstår inte varför. Jag sov skapligt inatt, jag har sovit 2-3 timmar under dagen, men ändå så är jag jättetrött nu. Jag vet inte, men jag kanske har sovit för mycket? Känns inte som det dock, för det har jag gjort förut och det är inte alls samma känsla i kroppen som det var då. Nåja, får se hur jag sover inatt, skulle absolut kunna gå och lägga mig nu. Men njaae, då blir jag bara väckt sen när Dennis kommer och lägger sig, så jag skippar nog det.

Annars har jag bara tagit det lugnt idag, en riktig slappardag. Hade tänkt att börja skriva på hemtenta nr 2, men jag tar det imorgon. Efter att jag har varit och handlat med mamma. Hon är så snäll, hjälper oss med skjuts så vi kan handla. Inte nog med detta, vi har nada pengar just nu så hon ställer upp med att handla mat åt oss :) Fast självklart, på fredag får ju jag pengar, så då betalar jag ju såklart tillbaka. Det är nog det minsta jag kan göra.

Åååh, läste min systers blogg förut. Hon kommer ju ner i sommar, ska vara här i 3 veckor tror jag det var. Ska bli himlans kul, för är det någon jag saknar grymt mycket så är det min syster. Det är så roligt när man tänker på det, när vi båda bodde hemma så bråkade vi jämt, men nu är det helt annorlunda. Hon betyder så mycket för mig! <3

Jag ser fram emot sommaren, typ. Kommer bli jävligt svårt ekonomiskt, men jag hoppas att det löser sig ändå. Så nu mina vänner, vill ni umgås med mig, gör det i sommar. Eller skit i det, som ni brukar göra. I don't care, typ...

Nej, nu ska jag ta och borsta håret, pussa på Dennis och lägga mig i sängen och kolla på film. Tror det får bli Stardust, var ett tag sen jag såg den.

Ha en bra kväll!

(Och grattis igen Helena på födelsedagen, hurra hurra hurra hurra!)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack tack...igen =D ja i sommar måste vi försöka träffas iaf 2 gånger... =P typ en gång här en gång er =D Pössss

Anonym sa...

Men vilken överraskning att se dig i min blogg:) Hur hittade du hit?:)

Inget att be om ursäkt för, men mår du inte bra så får du gärna prata med mig istället för att låsa in dig i dig själv. Jag lyssnar, det vet du väl?

*massa kramar*

Anonym sa...

Det stämmer hela tre veckor kommer jag att vara till ditt förfogande så att vi kan leka ikapp allt vi har missat :) Saknar dig med! /Systeryster!

Anonym sa...

Ah, jag har ju försökt vara anonym men det går ju inte så bra. Folk får väl veta till slut:) Fast det gör ju inget att du vet, jag är bara konstig.

Massa kramar