måndag 26 maj 2008

Jag kommer inte på någon rubrik...

Insåg precis att jag inte har skrivit på några dagar, har haft huvudet fullt med annat. Hemtenta, portfolio och massa annat skit.
Men jag fick godkänt på hemtentan iaf :) Och portfolioseminariet har vi imorgon, så då kanske jag får veta hur det gick. Dock förstår jag inte riktigt syftet med att ha opponering på en portfolio som består av egna tankar. Man kan ju inte kritisera någon för dess tankar, eller hur? Nej, jag hade hellre haft opponering på hemtentan, hade varit kul o se vad de andra skrev om :)

Nåja, nu är det bara imorgon plus en dag till kvar, sen är skolan klar för den här vårterminen. Skööönt :)

Såg precis också att det skulle bli riktigt fint väder på onsdag, så då ska jag lägga mig på gräsmattan här bakom om sola. Vill du göra mig sällskap så hojta gärna till :)
Kommer ha sjukt mycket ledig tid nu framöver, så jag behöver all sällskap jag kan få. Känner mig redan rastlös :P

Nej, nu ska jag fortsätta läsa portfolios :)
Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis me hemtentan... få se va som säjs om de andra... men va e en porfolio... för ja misstänker att de inte e de ja tänker me portfolio... =D PÖSSSSS