tisdag 20 maj 2008

Trött och omotiverad

Det är så typiskt. Började skriva på den andra uppgiften som ska in den här veckan, men det går bara inte att skriva. Jag har insett att jag skriver bäst på kvällarna, efter kl 18 ungefär. Det är väl någon spärr eller något i huvudet, men det går bara inte att skriva just nu. Så jag ska ta en liten paus, läsa min bok och försöka igen senare. Om det går att läsa vill säga, för tydligen borrar någon i väggarna och det låter förjävligt.

Trött är jag också. Måste vara allergin som bråkar igen. Slutade ju ta min medicin nu när jag vart förkyld, men jag ska nog börja igen.

Nae... Mycket mer hade jag inte att säga idag.
Ha det bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej!
halkade in här av en slump, ser att du pluggar till förskollärare, det gör jag också! :)
lycka till med tentan!