onsdag 21 maj 2008

Klar med min portfolio

Nu är jag äntligen klar med min portfolio, ska bara läsa igenom den någon gång innan jag lämnar in den. Måste göra det idag, eller imorgon när jag har vaknat, annars kommer den inte in i tid.

Såå, nu när jag är klar med den så tänkte jag ta mig an en lista som jag har blivit "utmanad" till att göra. Har en till att svara på, men den spar jag tills imorgon. Here we go.

3 namn jag går under: Åsa, tötisen, matte (?)
3 saker som skrämmer mig: Att förlora någon nära, utanförskap och hat.
3 saker jag har på mig: Trosor, linne och Dennis täcke.
3 sanningar: Jag är lite skoltrött, jag trivs inte i lägenheten och jag ser inte fram emot en varm sommar.
3 saker jag verkligen vill ha: Kärlek, examen och ett fast jobb.
3 personer jag vill utmana: Syster, Helena och Sandra

Inga kommentarer: