söndag 1 juni 2008

Slutseminarie, smulpaj och busskort!

Haha, precis innan jag började skriva här så hade jag så sjukt mycket att skriva om, men just nu är huvudet helt tomt och jag kommer inte ihåg ett dugg. Nåja, det får bli som det blir.

Har slutseminarie imorgon, sen är det officiellt sommar!
Ska ut med arbetsgruppen och äta imorgon, på Bacchus. Ser fram emot det, de har så god mat där! :D Har iofs bara ätit där en gång, men det glömmer jag inte i första taget ;)

Sen på tisdag så måste jag eventuellt till skolan en snabbis. Fick ett mail om att man kan hämta utvecklingsplanerna nu, men bara på tisdag, onsdag och torsdag. Självklart inte imorgon då man är i skolan. Nehepp, sån tur ska man inte ha. Ska väl ändå gå och kika imorgon ifall det finns möjlighet att få tag i papprena, känns lite surt att åka till Norrköping bara för det.

Nu väntar jag på att Dennis ska komma hem med ingredienser så att jag kan baka en smulpaj. Så gott, med kall vaniljsås till! Namnam! Dock är det inte jordgubbar som på bilden :)


(bild från recept.nu)

Just det, ska ju köpa det här sommarkortet när skattepengarna kommit. Bestämde med Mojgan för en stund sen att vi ska ta oss till Varamon någongång :) Var riktigt längesen jag var där, så det ska bli kul. Sola och bada lite är ju aldrig fel :)

1 kommentar:

Anonym sa...

åh vad gott det låter! De hade inte varit fel! En sista gobit innan de nya livet börjar :P Åh varamon" måste du locka med sådana saker närm an sitter mitt uppe i en tenta. vill ju dit ja med, undra om man kan be moder köra oss dit när jag kommer ner :)