tisdag 10 juni 2008

Fuck it, I'm done with you...

Tänkte bara skriva några rader, orkar egentligen inte blogga längre. Det händer inget roligt i mitt liv, eller rättare sagt, det händer ingenting i mitt liv.. Så därför finns det inget att blogga om.

Har härlig huvudvärk idag, den vill inte försvinna. Så typiskt också, när det väl är en sån dag då folk har tid till att träffa mig, när folk faktiskt orkar bry sig om att träffa mig, då får jag huvudvärk och måste ställa in.

Ärligt talat, jag skiter i mitt sociala liv nu. Jag orkar inte hålla på och springa efter folk och be om deras tid/uppmärksamhet. Jag har fått nog, jag är faktiskt en människa, och vill inte folk umgås med mig och prioriterar andra saker, fine, var ärliga och säg det istället för att gulla med mig. Fuck it, i'm done.
(Och nej, självklart finns det dem som inte ska ta åt sig av det här, ni är bara ett par stycken men ni finns ändå där och det uppskattar jag grymt mycket)

Fan, kan det inte bli typ juli nu? Så min syster kan komma ner, och jag får någon som uppskattar att umgås med mig?

Gah, skulle inte överleva om jag inte hade Dennis. Älskar dig hjärtat mitt! Förlåt för att jag är som jag är, men du är också den ända som vet hur jag mår, och jag hoppas du orkar hålla ut.

Nej, tillbaka till soffan, dags att krama panodilburken!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas man e en av de som inte ska ta åt sig av de...(^_^) annars e de nått vi måste åtgärda =D