fredag 20 juni 2008

Trevlig midsommar!

Börjar mitt inlägg med att önska alla en trevlig midsommar och en härlig helg! Drick nu inte för mycket, och akta så ni inte springer in i varandra runt midsommarstången ;)
Vad ska jag göra? Det vet jag faktiskt inte än. Dennis jobbar kväll, så jag funderar på att köpa något gott och kolla på film. Som vilken fredag som helst :)

Igår var vi iväg till Smultronstället i Söderköping tillsammans med Helena och Hence. Åt mycket god glass, även om det blev lite mycket choklad där på slutet :D Men gott var det! Synd att det är så jäklans dyrt bara, annars skulle jag lätt kunna åka dit oftare. Fast då kanske det mister sin charm också :)
Sen åkte vi hem hit och käka pizza och kolla på tv. Trevligt det också :)
Men fy vad man har ätit onyttigt. Längtar tills jag får min orbitrek, så jag kan börja träna.

Ja ni, det har varit en vecka fylld med olika händelser. Träffat mycke folk, och det fortsätter jag gärna att göra :) Har lite inbokat nästa vecka också, som jag ser mycket fram emot!
Jag är så glad att jag har mina vänner, min syster och min älskling. Ni finns där, och ni betyder något otroligt mycket!


Så... Ha en trevlig helg, och återigen, TREVLIG MIDSOMMAR!

Källa

Inga kommentarer: