lördag 28 juni 2008

4 år med älsklingen!





Tänkte bara summera gårdagen lite snabbt.

Dennis och jag firade 4 år igår, helt sjukt att tiden har gått så fort :)
Började dagen med ett magknipsanfall, gick upp strax efter 04 på morgonen, tog säkert 3 timmar innan jag kunde gå och lägga mig igen. Tog ett tag innan jag somnade också, för självklart får någon för sig att flytta och oacka in en massa saker i en lastbil. Hallå, lär er att lyfta saker istället för att släpa dem inne i lastbilen och väcka halva gården. Inte nog med det, någon ungjävel sitter och tutar som en galning inne i en bil. Är det verkligen tillåtet att tuta bara sådär?
Så nej, jag fick väl inte den bästa starten på dagen... Men bättre blev det!
Dennis kom hem från jobbet strax efter 14, och vi fixade oss iordning för att röra oss ner mot staden. Började med att besöka 3-butiken, så både jag och Dennis har förlängt våra abbonemang och kom hem med nya mobiler. En bild finns längre ner.

Sen gick vi till Åhléns där Dennis skulle köpa min present. Blev en parfym som luktar såå gott! Bild på den finns också längre ner.
Sen blev det lite annat smått o gott, kilade in på Hemtex som hade rea, och kom därifrån med några nya handdukar, och sen hittade Dennis äntligen en keps som passade honom på Stadium.

Sen var det äntligen dags för att ta oss till Ming palace och äta lite. Det var mycket gott, men vi fick en ganska dålig plats och hamnade brevid ett par 40+are som hade valt Ming Palace som förfestställe. Så där blev vi inte långvariga, vi båda var ganska trötta också så vi var väl hemma runt 20tiden.

En trevlig dag, och tack för 4 underbara år Dennis, och fler ska det bli! :)

Inga kommentarer: