torsdag 17 april 2008

Arbetsintervju och dåligt med sömn

Insåg precis att det var ett tag sen jag skrev något. Har inte haft tid, lust eller ork till att uppdatera den senaste tiden.

Har under en veckas tid haft svårt att sova på nätterna, men nu verkar det som om det håller på att vända, tack för det! Mår riktigt dåligt av att inte sova ordentligt, varken hjärnan eller kroppen funkar som det ska. Men som sagt, det håller på att vända *hålla tummarna*

En rolig grej som har hänt är att jag ska på arbetsintervju på måndag. Är lite smånervös, mest antagligen för att jag verkligen behöver och vill ha jobbet. Även fast det skulle innebära att jag och Dennis knappt skulle ses, så är pengarna behövda.
Folk klagar på att det är så jobbigt att jobba, men ändå får de 5 veckors semester varje år. Som student har man ingen semester, iallafall inte om du har räkningar att betala.
Nåja, skitsamma.

Funderar på att gå och lägga mig, ska upp ganska skapligt imorgon. Vi har egentligen två föreläsningar, men jag ska bara gå på den senare, eftersom den första är en uppföljning på en föreläsning som jag aldrig var på.

Ha en bra torsdag, vi hörs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dags att uppdatera kanske :P Vill ju ha något att läsa.. Saknar dig Kram från storasyster!

Anonym sa...

"Folk klagar på att det är så jobbigt att jobba, men ändå får de 5 veckors semester varje år. Som student har man ingen semester, iallafall inte om du har räkningar att betala."

Det där är så jävla lustigt alltså. Har precis nyligen stört mig något så fruktansvärt mycket på en person som var arbetslös i kanske en månad, klagade över sin sits och över att hon inte hade så mycket pengar. Men sen fick hon jobb. Och tror du inte hon klagar nu? Om dagarna har hon nästan alltid pm'set "jobbar:(" på msn. Att folk ORKAR klaga sådär. Jag blir knäpp! Man kan aldrig uppskatta det man har!GAH!