torsdag 3 april 2008

Vår!

Börjar visst bli lite dålig på att uppdatera ser jag. Men, vem bryr sig? :P

Mjaha, ska jag börja med glada eller tråkiga nyheter? Funderar på att börja med de glada, för då kanske folk orkar läsa inlägget. Börjar man med det tråkiga så är det nog lätt att man tappar sina läsare, inte sant?

Glad nyhet är att jag precis fick ett mail från våran uppsatshandledare, och vi klarade våran komplettering på uppsatsen. Weeehoo! Kunde inte ha fått en bättre nyhet att börja helgen med. Så skönt att änligen kunna släppa den där uppsatsen, och nu har jag ju mina 60 poäng som krävs för att få läsa vidare ;)
Börjar faktiskt bli lite smånervös inför hösten, vilka man kommer med och så. Jag är inte så nervös inför själva inriktningen, den är jag så nöjd med, utan mer fundersam på vilket folk som har valt samma inriktning. Skrämmande, och spännande!
En annan trevlig nyhet är att solen skiner litegrann ute, och jag klagar faktiskt inte över det. Klaga kan jag göra sen i sommar :P
Var inne på Ellos en sväng förut, och hittade en kjol som jag beställde. Halva priset på den också, inte fy skam. Iofs hade jag inte köpt den om det inte hade varit rabatt på den, sådeså!


Den dåliga nyheten är att jag FORTFARANDE har ont i min svanskota, och kan inte riktigt sitta normalt. Har svårt för att sitta längre stunder också, så bussen till och från skolan är en plåga.
Jag förstår inte varför det inte vill bli bra, det var snart över 2 månader sen jag ramlade med cykeln. Morr!

Nej, mycket mer hade jag inte att säga. Ska lägga mig och läsa lite innan Dennis kommer hem.

Ha en bra vårdag!

1 kommentar:

Anonym sa...

klart du måste uppdatera offtare... ja oxå för sig men hör inte hit... din blogg e ju en av de få intressanta att läsa... och hallå du måste underhålla mig när ja sitter och har tråkigt =D