måndag 7 april 2008

Hur tänker folk egentligen?

Okeeej... Jag blev faktiskt ganska äcklad när jag läste det här:

John fick barn med sin dotter

Hur fan tänker folk egentligen?! Det är så äckligt...
Sen kan jag inte fatta hur de tänker när de säger att de vill ha respekt och förståelse. Hell no!
Eeew, kan bara inte släppa det...

---

Nåja, snart dags för skola och föreläsningar. Är glad att jag redan har gjort iordning mig, annars hade jag nog lätt stannat hemma idag. Men jag har lovat mig själv att gå på föreläsningar i den här kursen, ämnet är intressant och inget jag direkt har någon kunskap om just nu. Och vad passar då bättre än att gå på föreläsningar för att få lite kunskap?
Får se hur länge huvudet hänger med bara, huvudvärken jag har just nu är inte att leka med.

Kommer hem ganska sent idag med, runt 18.30 för att vara noga. Lär vara hur trött som helst, så det är tur att man är ledig imorgon. Funderar på att dra iväg och simma lite, eller kanske ta en långpromenad. Får se hur man mår, är nog dumt att göra några såna planer just nu.

Nej, nu ska jag ta och packa väskan.

Ha en bra måndag allihopa!

Och Helena, nu får du allt ta och uppdatera din blogg, så jag får något att läsa ;)

1 kommentar:

Le-en sa...

Inte meningen att va elak :/.. tog bort det nu iaf.. förlåt..