söndag 6 april 2008

Roadtrip igen

En liten kort uppdatering bara, är trött och sjuk, och orkar egentligen inte skriva någonting.

Har väl iofs inte så mycket att skriva om heller, fixat iordning min blogg igen, det andra utseendet var inte jag egentligen. Och nej, jag har inte gjort det själv, söker man lite så hittar man det gratis ;)

Var iväg med mamma och Dennis igår en sväng, först Västerlösa och sen Mantorp. Hittade en jättesöt liten bukett som jag satte hos Maria, men tyvärr glömde jag kameran så jag har tyvärr ingen bild den här gången, för mobilbilden vart ingen höjdare :/
Sen vart det som sagt Mantorp och CityGross. Mamma gillade inte den butiken så värst mycke, men jag gillar den. Kanske inte så mycket billigare än vad Willys är, men de har mycket att bjuda på.

Skola imorgon, bara en massa föreläsningar om jag minns rätt. Dock så är det intressanta föreläsningar, så därför tänker jag gå :) Om nu kroppen orkar vill säga. Sen på tisdag var jag visst ledig, ska försöka läsa en hel del då.

Nu ska jag... Jag vet inte. Ta lite glass tror jag.
Ha det bra!

Och... Jag måste färga håret insåg jag nu, ser inte klok ut. Det är inte bra att ha spegel vid datorn :P

Inga kommentarer: