tisdag 15 april 2008

En liten lista, igen...

1. Sätt din musik på blanda
2. Klicka på nästa-knappen efter varje fråga
3. Använd sångtiteln som svar på frågan
4. Fuska inte

1. Hur mår du idag?
Animals

2. Kommer du komma långt i livet?
Cry me a river

3. Hur ser dina vänner dig?
Svett och tårar

4. Kommer du gifta dig?
Gimme all your lovin'

5. Vad är ditt livs themesong?
Gyspy road

6. Vad är ditt livshistoria?
Substitute

7. Hur är skolan för dig?
Apologize

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Hello

9. Hur kommer imorgon vara?
If everyone cared

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Tribal drums

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Halo

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Something's not right here

13. Hur är det med ditt liv?
Båtlåt

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
All we are

15. Hur ser världen på dig?
All fall down

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Foxy foxy

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Ugly

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Hot stuff

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Fight for all the wrong reasons

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Damn girl

21. Kommer jag nånsin ha barn?
Feelin' good

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Sweet home Alabama

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Here I am

24. Hur kommer jag bli igenkänd?
Dreaming out loud

25. Vad är min danssång?
Tainted love

26. Några tips till mig?
Island in the sun

---

Måste säga att det var en ganska rolig lista, många svar som man fnissade lite åt :)
Gör den du med vettja!

Inga kommentarer: