tisdag 8 april 2008

En liten lista

Okej, jag erkänner det, jag har tråkigt. Så här kommer det en liten lista:

Mig;
Namn: Åsa Katarina Behrendtz
Födelsedag: 17:e december
Hemstad: Linköping - uppväxt i Ljungsbro
Ögonfärg: Grön/grå/blå
Hårfärg: Svart/mörkbrunt med en hemsk utväxt
Längd: ingen aning, runt 170cm tror jag
Högerhänt/vänsterhänt: Vänsterhänt
Värsta ovanor: Omotiverad till mycket
Stjärntecken: Skytt
Skostorlek: 38
Är dina föräldrar skilda: Nej, fortfarande gifta
Skor idag: Inga alls, har inte varit utanför dörren
Svagheter: Självkritisk
Rädslor: Att bli lämnad ensam
Mål för året: Klara mina kurser, och förhoppningsvis börja med körkortet
Mest använda fras på msn: "hej"
Det första du tänker på när du vaknar: ”Flytta på dig Freja, jag måste kissa”
Bästa kännetecken: Vet inte. Har jag några? *titta på mina vänner*

Favorit;
Färg : Svart, och grönt
Mat: Hemmagjorda hamburgare
Sport: Skidskytte
Djur: Delfin
Glass: Just nu är det nog... Puck!
Affär: Ellos
Sallad: Hemmagjord med fransk dressing
Skådespelare: Heath Ledger, och Mikael Persbrandt
Låt: Jose González - Heartbeats
Nummer: 13
Årstid: Vinter/vår
Parfym: Dreaming med... Ja, vad nu märket heter kommer jag inte ihåg.
Kroppsdel på motsatta könet : Händer

Vänner & Livet;
Vad vill du bli när du blir stor: Lärare eller florist
Hur vill du dö: Lugnt och stilla, ingen dramatik här inte.
Vem av dina vänner är mest lik dig: Ingen aning faktiskt, är någon lik mig?
Vem är mest högljudd: Helen
Vem får dig mest att skratta: Ärligt talat så vet jag inte, har inte så bra kontakt längre med de som brukade få mig att skratta mest... :(
När grät du mest: När Rasmus avlivades
Bästa känslan: Lycka
Värsta känslan: Misslycka
Vart vill du bo i framtiden: Tror att någonstans i norra Sverige skulle passa mig
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Att jag hade lättare för att få bra kontakt med folk
Hur länge tror du att du kommer leva: Ingen aning, kanske kollavippar när jag är runt... 70

Har du någonsin;
Varit kär: Absolut
Moonat nån: Haha nej, det är något jag besparar folk på
Blivit dissad: Några gånger ja
Rymt hemifrån: Ja, när jag var liten. Sprang iväg till lekparken som låg 100m bort, men gick hem igen efter 10 min :D
Föreställt dig ditt ragg naken: Ragg? Nej, inte direkt
Skolkat: Har välla hänt, mest i gymnasiet tror jag
Tänkt på självmord: Det händer...
Sovit utomhus: Sov i tält när jag var yngre
Gråtit i skolan: Ja, under min gymnasietid
Velat bli modell: Nej, har aldrig haft utseende/kropp för det
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Nej, mest en tråkig dag faktiskt.
Sett en död människa: Nej
Druckit alkohol: Händer lite då och då, kanske några gånger per år
Använt droger: Skulle aldrig falla mig in
Ätit sushi:
Tänker aldrig göra det!
Varit på scen: Ja, om man kan räkna in våra små shower som jag var med på under mellanstadiet.
Snattat: Nej
Retats: Inte på allvar, men skojretas gör jag ofta :)
Blivit nerslagen:
Nej

1 kommentar:

marlu sa...

heeej, satt å snoka i din blog de är ju för skoj... snodde en lisa av dej att sätta på min blogg med.. ha de bra.. kram marie