torsdag 27 mars 2008

Seminarie, trött och frisördags

Så var snart den här torsdagen slut också.
Hade det enormt jätteroliga seminariet idag. Kan faktiskt inte alls säga hur det gick, ena stunden känns det jättebra, och nästa så känns allt bara hopplöst. Men jag hoppas att jag mot all förmodan har klarat det ändå, för igentagningstillfället är först v.38, och jag känner inte för att gå med det här i bagaget hela sommaren.
Men vi får se, snälla håll tummarna för mig, ok?

Annars så äre väl lugnt antar jag. Både jag och Dennis är lediga imorgon, så vi har bestämt att vi ska ner på stan och kolla runt lite. Först ska jag och klippa mig vid kl 10, sen kommer Dennis ner och möter mig, och då ska vi gå och kolla på skor och underkläder åt mig, sen vet jag inte vad som händer.

Ska bli skönt att klippa sig faktiskt, även fast jag inte vet hur riktigt än.
Känns så konstigt bara, mitt hår brukar växa som ogräs annars, men sen jag klippte mig förra gången har det knappt växt något alls. Det är sjukt slitet också, ska aldrig mer klippa mig i den här frisyren.

Nej, nu ska jag ta och bädda ner mig i soffan tror jag. Sjukhuset börjar snart, sen är det Kustbevakarna, och efter det Criminal Minds. Och när det är slut, så har jag väl antagligen somnat i soffan, så då får Dennis äran att väcka mig, för att jag ska få somna till ett avsnitt av LA INK :P Jag förstår inte, jag somnar jämt. Idag har jag iofs en anledning, har inte sovit ordentligt de senaste dagarna bara för att jag har varit så nervös inför seminariet. Men nu är det ju gjort, så nu borde jag kunna sova bättre tycker jag.

Nej, tv var det.
Ha det så bra allihopa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjo! Vad gjorde du med håret? nyfiken juh.. Själv håller jag på med färgning just nu..

Var det en kavaj du köpte på HM? Såg en idag som jag var nära att köpa för 300.. men det blev inte så tillslut..

Saknar dig! kram syster