fredag 7 mars 2008

Dags att skriva av sig lite igen då kanske...

Ni anar inte vad skönt det är att vara ledig de kommande 2 veckorna! Sjukt skönt! :D
Fast jag har ändå lite att göra. Imorgon ska jag träffa Mojgan förhoppningsvis, sen har jag en skoluppgift att göra. Sen ska jag försöka komma igång med träningen, simma och lite promenader kanske.
Sen måste jag eventuellt ta en sväng till skolan också, måste komma ihåg och maila o fråga om uppsatsen ska vara inne i pappersform också. Jag är så jäkla stolt över min arbetsgrupp, vi är fasen bäst! Tycker jag iallafall :)

Och snart får jag träffa Sandra med. (Ja, nu verkar det som om jag tjatar om det, men jag ser verkligen fram emot det!)
Även om vi kanske inte alltid hörs av, så vet jag verkligen att hon finns där om det är något. Och det ska bli så kul att ses, var ju flera månader sen sist, eller?


Visst är vi söta? Haha :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, va lyxigt att få vara ledig i två veckor:O...