torsdag 13 mars 2008

Här händer det inget...

Oj, var visst ett tag sen jag skrev något, hoppsidoppsan, förlåt mig.
Har iofs inte hänt så mycket den senaste tiden, fixat med lite skolgrejer och så bara.

En liten nyhet är väl det att jag och Dennis letar ny lägenhet nu. Eller rättare sagt, ny hyresvärd. Stångåstaden funderar på att höja hyrorna igen, och vi betalar redan överpris för den här lägenheten, så det är inte värt att bo kvar då.
Så vi får se vart vi hamnar. Har du något tips på en bra hyresvärd, så säg till. Just nu är det väl riksbyggen som lockar mest.

Annars är det väl lugnt. Sitter och funderar på vad jag ska göra för blomsterarrangemang till min morbrors födelsedag. Lutar åt någon form av dekoration, eftersom mormor och morfar skulle vara med och betala. Då kan man göra något extra. Morbror fyller ju ändå 50år.

Och i år fyller pappa 60 med, fast det är ju först till sommaren :)

Nej, nu ska jag skicka ett sms till Mojgan, se om hon ska träna imorgon.

Ha det bra!

Inga kommentarer: