söndag 2 mars 2008

En kort men bra helg

Oj så den här helgen har gått fort, alldeles för fort. Men jag har ändå fått lite saker gjorda, typ.
I lördags så var jag och Dennis tillsammans med mamma en sväng på bokrean. Kom hem med två böcker, en bok som är en fortsättning på en serie som både jag och Dennis har läst, sen blev det en kladdkakebok också :P
Idag satte jag klockan på 07.55, Vasaloppet kan man ju inte missa! Efter att ha legat i soffan och kollat på det i typ 4 timmar så var det dags att åka ut till Ljungsbro. Mammas dator hade havererat, så hon behövde Dennis hjälp. Som tack bjöd hon oss på våfflor, namnam!

En mycket trevlig sak planerades igår också. Snälla Johanna frågade om jag ville gå med henne på Ladies Night i höst. Vad svarar man på det? JAAAA! :D
Kan nog bli riktigt trevligt. Önskar att jag hade gått sist det var, men får ta chansen nu istället :)

En vecka som kantas av skolarbete är att vänta. Dels har vi två stycken verkstäder, drama och rörelse. Sen ska vi jobba mycket med uppsatsen nu i veckan, så vi blir klara med den sen. Den har faktiskt varit helt okej att jobba med, men jag känner att det skulle vara väldigt skönt att ha det ur världen :D

Nej, nu ska jag bara ta det lugnt. Har förmodligen åkt på en öroninflammation igen... Har skitont, så jag hoppas jag kan sova ändå inatt... Annars blir det en väldigt intressant dag imorgon, haha.

Nåja, ha det bra allihopa!

Inga kommentarer: