tisdag 25 mars 2008

Nu funkar det igen!

Gick och la mig i soffan ett par timmar och vilade, och sen när jag satte mig igen för att pilla på bloggen, så fick jag det att funka efter bara 5 minuter.
Jag är nog expert på att hetsa upp mig själv, eller vad säger du? :D

Nu ska jag ta och förbereda lite för imorgon, måste läsa igenom den andra gruppens uppsats några gånger till, så man vet vad man pratar om. Är riktigt nervös inför seminariet på torsdag, mest för att jag vet vilken handledare vi har, och hon har en förmåga att alltid börja fråga mig och på det sättet lyckas hon alltid sätta dit mig.
Men jag ska försöka förbereda mig så mycket jag bara orkar, så går det nog bra ändå.

Så nu blir det läsning, sen våfflor!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Blogglooken blrv bra tyckte ja... :D

Anonym sa...

Blogglooken blrv bra tyckte ja... :D

Unknown sa...

klart d går bra söötis ja tror på dig =o*/ Moji

Unknown sa...

ja vill oxå ha en blogg hur gör man =oP

Anonym sa...

Snyggt lillasyster! Jag gav ju upp och skaffade en annan föratt jag ville ändra på min.. Jobbar på den än ja :) kram