måndag 25 februari 2008

Dålig planering, usch

Äntligen är jag klar med min skrivuppgift. Tog bara en sisodär 2 timmar att skriva, phew. Dålig planering åsa, mycket dålig planering *slå mig själv*
Nåja, nu är den klar iallafall, ska läsa igenom den en sista gång imorgon innan jag skickar in den. Just nu är jag så trött på texten, och kan inte fokusera efter fel. Men det blir nog bra.

Har varit en mycket seg kväll kan jag säga dig, men söta lilla Sandra kom och räddade mig mitt i all tristess. Tack! :D
Har bestämt en lek-dejt vecka 12, vilket jag ser fram emot. Känns som om v. 11-12 kommer vara de veckor då jag har en liten chans till ett socialt liv. Tragiskt, men sant.

Nu ska jag ta och kolla upp buss inför studiebesöket imorgon. Har ingen aning om vart jag ska eller något, men det blir nog bra ändå.
Nattinatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

tack, gumman. hör av mig ifall det krisar med protokollet. ska testa hos andreas föräldrar idag. annars kommer jag springandes till dig:D