tisdag 12 februari 2008

Trött, praktik, och saknad.

Då var första praktikdagen avklarad då! För den som undrar så var jag hemma igår, mådde inte speciellt bra.
Och självklart är varenda unge förkyld på förskolan, så just nu går jag bara och väntar på att jag med ska drabbas :P Dock vill jag inte bli förkyld, har inte tid med det. Så bort med er dumma basilusker.

Annars är det väl lugnt. Tänker något fruktansvärt mycket på Rasmus. Och ja, för dig kanske han var bara en katt, ett husdjur. Men för mig blir de mycket mer än så, det blir en familjemedlem.
Det är så jobbigt att veta att han inte kommer hem igen, riktigt jobbigt.
Ska försöka åka ut till mamma och pappa något den här veckan, måste bara det. Pyssla om Missan litegrann, det är ju ändå den andra vännen hon förlorat, även om hon och Rasmus inte alltid kom bra överrens. Men nu blir hon iallafall bortskämd, och det behöver hon.

Mycket mer har jag väl inte att säga, är förövrigt väldigt lycklig ändå, och att du inte vill dela lyckan med mig är inte mitt problem. Du har visat ditt rätta jag, och jag har fått nog!

Ha en bra kväll, det ska jag förhoppningsvis ha! Sova tidigt *hålla tummarna*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det inte dags att uppdatera nu :P vill ju ha något att läsa medans jag pluggar till tentan :) kram syster

Anonym sa...

Tack:)

Och cykeln är hemma igen så den historien blev SOM TUR VAR kort. Tommy hittade henne vid en skolgård! JAG blev överlycklig. MY PRECIOUS!<3

KRAM:)