fredag 8 februari 2008

Jisses vad trött jag är, ni anar inte. Känns fortfarande inte som om jag har kommit igång efter julledigheten, och den här veckan har jag varit i skolan varje dag. När man inte är van vid det, då blir man trött kan jag lova dig.
Meeen, jag måste säga att jag är grymt stolt över min grupp! Ni är så duktiga tjejer! :)
Dumma VFU bara som kommer in och stör i våran fina rytm :/ Hade inte alls behövt ha VFU den här perioden. Men nu har jag iallafall kommit på min lilla pedagogiska aktivitet, det är ju något iallafall.

Hihi, berättade för Mojgan idag om förlovningen, och jag blev så glad över hennes reaktion. Det är skönt när hon, och självklart alla ni andra stöttar mig i det här beslutet. Vissa har man inte hört ett ord utav, men egentligen bryr jag mig inte. Det här är vad jag ville, och jag är jättelycklig! :)
Och nu har jag en mindre storlek på min ring, så nu passar den mycket bättre. Me like!

Annars då? Har faktiskt inte mycket att säga... Jag mår bra, hoppas ni också gör det! (krya på dig Johanna!)

Ha en bra helg, själv sitter jag bänkad framför Skidskyttet! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste säga att jag skrattade lite idag åt en viss person. Själviska skitar får vara Åsa. När man själv är en person som tänker mycket på andra också så kan man låta de själviska umgås med de andra själviska, aight?
Flummig förklaring, jag skyller på slemmet i hjärnan...

eller nåt, haha!

Skidskytte i helgen? Gosh, det kommer ju annat bra! Och du väljer skidskytte? Du är knäpp! Muahahha

ps.Tack tack, jag ska

Åsa sa...

Även fast du har slem i hjärnan så förstod jag faktiskt vad du menade :P Och jag håller med, de där själviska typerna kan gå och pilla sig i naveln eller något, jag orkar inte bry mig längre :D Anar också att du vet vem det är jag syftar på :P

Jaaaaa, skidskytte! Älskar't! :D Kalla mig knäpp, men jag tänker titta ändå, tihihihi :D

*stor kram*