onsdag 31 oktober 2007

Nyklippt och kort blev det!

Jahopp... Var och klippte håret igår, och hoppsan så kort det blev. Men det känns ändå ganska bra, så jag trivs med det :) Annars så växer det ju ut igen, svårare än så är det ju inte.
Så nu ska jag bara färga håret, och det skulle Helen hjälpa mig med på lördag :) Funderade ett tag på svart igen, men tror det får bli mörkbrunt. Men jag hinner säkert ändra mig 10ggr till innan söndag, som vanligt.

Bokade tågbiljetter igår. Så helgen den 23-25 november befinner jag mig i Uppsala hos min söta syster. Det gick ett ryckte om att hon skulle ha födelsedagsfest den 24:e, så jag bjöd in mig själv som hedersgäst :P Men det blir nog kul, annars får man bli full som en kastrull så kanske man har kul ändå :D
Näevars, ska bli jättekul att bara få träffa min syster, så jag vet att det kommer bli en bra helg.

Ooooch så är det bio ikväll, med Dennis och Helen. Stardust blir det, verkar vara en helt okej film :) Så rapporten återkommer jag med vid ett senare tillfälle.

Nu ska jag börja klä på mig, för det är ju bara en timme kvar tills det är dags att åka. Vadå, jag ute i god tid? Näää, du skojar!

Ha en bra kväll alla mina söta vänner :)

Inga kommentarer: