onsdag 24 oktober 2007

...

Jag har inte mycket att skriva idag, vill bara säga att jag är så trött på vissa saker. Dels att jag inte kan sova längre om nätterna, sen dessa ignorerande människor man har runtomkring sig...

JAG ÄR SÅ TRÖTT!

Och varför kan jag inte bara få träffa dom jag saknar, syster och mojgan?
ffs, just need to talk to someone........

Varför måste allt vara så jävla svårt?
Jag blir galen, jag vill bara skrika.




Tack för att jag har dig Dennis, annars hade jag aldrig överlevt det här. Du finns alltid vid min sida, och det älskar jag dig för. Försvinn aldrig ifrån mig, lova det? Jag skulle inte klara av ett liv utan dig...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sakanr dig med syster.. önskar ibland att vi kunde ses mer ofta än vad vi gör nu.. men man vet aldrig om ett par år kanske vi bor i linköping.. vem vet.. men som sagt så kommer jag i jul och då ska vi defenitivt ses massor! kram

Le-en sa...

Har jag ignorerat dig? Btw, hade du tid att ses på måndagkväll, vet inte om du fick mitt sms, fick inget svar iaf :(
pusskram!

Anonym sa...

Önskar att jag kunde finnas för dig. Det är aldrig försent om man förklarar varför man sa det man sa. En svår period kommer också med många hastiga och kanske ogenomtänkta beslut.