fredag 26 oktober 2007

I will remember you...

Äntligen är jag klar med den första kursen, wehoo! Eller klar och klar, jag vet inte än om jag är godkänd på alla moment, men själva kursen är iaf klar :D
Så det ska bli skönt med ett par dagars ledighet. Är ledig idag, fredag alltså. Sen är det lördag, söndag, tisdag och onsdag. På torsdagen börjar den nya kursen. Mjiihuu.

Och vad man ska göra alla dessa dagar vet jag inte riktigt. Var ju meningen att vi skulle åka och köpa soffa och grejer på lördag, men helt plötsligt blev vi nekade lånet som vi först hade blivit beviljat. Sjukt...
Så nu får vi dras med en kass ekonomi. Efter alla räkningar så har vi bara matpengar kvar, och både jag o älsklingen behöver köpa personliga saker. Men icke sa nicke... Något sånt blir det inte.
Vi ska försöka söka lån hos någon annan, så dennis slipper dras med den höga månadskostnaden som han har på sina lån nu. Bara ett nytt lån skulle ge oss 500-1000kr mer varje månad att leva på. Och det säger man ju inte nej till.

Vet iallafall en sak jag ska göra, och det är att försöka komma iväg på någon promenad eller två. Behöver lite extra energi känner jag.


Och jag avslutar med att svara på en kommentar jag fick på den förra bloggen jag skrev.
Jag tror jag vet vem det var som skrev det, och vill bara säga det att allt blev så fel ett tag där. Det hände saker för oss båda, och jag var tyvärr inte den stöttande vännen som jag borde ha varit, och det vet jag. Jag visste bara inte vad jag skulle säga eller göra, och det blev fel och missförstånd. Jag vill bara att du ska veta att jag aldrig ville dig något illa.


Nej, nu vill jag hitta på något! Förslag, anyone?

3 kommentarer:

Le-en sa...

TIHI, du kan göra min historiatenta? :D Näää, gör nåt kul, som.. hm.. baka bullar? ;D
Eller kolla på tecknat, yay!

Åsa sa...

Jag har faktiskt precis kollat på tecknat, skönheten och odjuret :D Mene, jaa... Tror jag ska rulla tummarna tills det är läggdags :P

Anonym sa...

It's never too late.