måndag 29 oktober 2007

Yes, klarade tentan!

Grattis till mig! Fick idag tillbaka både begreppstentan och kursportfolion, och jag klarade båda galant! Inga kompletteringar eller något, weeho! Var nog längesen jag var såhär stolt över mig själv faktiskt, så det känns mycket bra mycket bra :)
Så nu väntar jag bara på att få tillbaka uppsatsen också, sen är första kursen avklarad. Nästa börjar på torsdag, och mina böcker är äntligen påväg. Perfect!

Har fikat med Helen idag med, mycket trevligt! Lite konstigt bara att det har gått typ 2 månader sen jag umgicks ordentligt med henne sist, och nu ska jag träffa henne typ 2 gånger till den här veckan. Dock klagar man ju inte, hon är så söt och så snäll, I just love her company! :)

Bio på onsdag med, ska se Stardust. Blir nog bra det där, det är iallafall gratis ;)

Och till sist så skriver jag till dig som kommenterar min blogg anonymt. Snälla, skriv till mig så jag vet vem du är, och så vi kan reda ut det hela. Pleeeease.
Det senaste kommentaren var att det är aldrig för sent... Jag hoppas inte att det är det. För sent alltså. Men jag vill verkligen att du skriver till mig, okej?
Annars så ska jag lämna dig och kommentarerna ifred.

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS! Och jag tycker att det är roligt att leka anonym;)... jag misstänker dock starkt att du har rätt*flinar*.

Strunta inte i mig okej?

Lunarstorm är ett bra stället att hitta mig på, du hanterar det där med att söka. Varsågod!:)

/J

Le-en sa...

Åh, det samma pärlan! :)
ska bli så kul att ses ordenligt igen. Håller med dig, så konstigt att det ska ta sån tid emellan :(
Men nu jävlar ;).
Puss!