lördag 6 oktober 2007

It's been a while...

It's been a while
Since I could hold my head up high
and it's been a while
Since I first saw you
It's been a while
since i could stand on my own two feet again
and it's been a while
since i could call you
But everything I can't remember as fucked up as it may seem
the consequences that I've rendered
I've stretched myself beyond my means


Blaha, känns inte som om det här är någon bra dag idag. Känner mig mest som skit, nere och en massa trött. Varför vet jag inte, men man måste ju få ha såna här dagar, inte sant?

Satt tillsammans med halva min arbetsgrupp igår, dvs Jill och Anna, och skrev på våran uppsats. Och vi hade sånt jävla flyt igår, så vi är snart klara. Allt ska bara läsas igenom, framsidan ska fixas, och sen är det en sammanfattning på 100 ord som ska skrivas med. Wiiihuu! Känns riktigt bra också att när man vet att vissa inte ens har börjat med uppsatsen än. Haha, ni skulle bara veta hur jävlig den är. Moahaha :D

Ikväll blir det bowling, ska bli kul :) Var riktigt jäkla längesen jag bowlade, så vi får väl se hur det går. Men det ska bli kul som sagt.

Nu ska jag ta och ringa älsklingen, behöver någon att prata med känner jag.
Älskar dig min Dennis! Hatar det när vi aldrig ses... :(

Inga kommentarer: