torsdag 1 november 2007

En liten lista :)

När gick du upp idag?
Klockan ringde kl 7, så det var bara att släpa sig ur sängen :)

Diamanter eller pärlor?
Varför inte båda?

Senaste filmen du såg på bio?
Stardust, som jag faktiskt såg igår. Den gillade jag :)

Favorit-TV-program?
Hm... Svår fråga, har flera favoriter. Men får väl säga Roomservice och Greys Anatomy.

Vad åt du till frukost?
Två frallor och ett glas juice.

Vad är ditt andranamn?
Katarina.

Din favoritmat?
Ojoj, svårt att säga sådär exakt. Men jag är iallafall grymt sugen på tacos :D

Vilken mat gillar du inte?
Är faktiskt inte så förtjust i potatisbullar och kåldolmar...

Favoritchips?
OLW's naturchips, namnam!

Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Har ingen favorit, lyssnar nästan enbart på mp3 numera.

Vilken bil kör du?
Har varken bil eller körkort :/

Favoritmacka?
Tonfiskbaugetten på Steve's! *dreggla*

Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?
Jadu, vart ska man börja...? Naevars, så illa är det inte... Men jag tycker inte om människor som kör dubbelspel. Sen gillar jag inte folk som tar saker och ting för givet. Usch på er som gör det!

Vilka är dina favoritkläder?
Mina svarta mjukisbyxor och min luvtröja med hög krage *mysa*

Om du fick åka vart du ville på semester?
Island skulle vara coolt. Sen svarar jag som personen jag snodde listan av; ingen charter-ort tack! Däremot vill jag gärna åka till en massa storstäder, London, Paris, New York osv osv...

Favoritklädmärke?
Har ingen direkt favoritmärke, men jag gillar HMs kläder, dom är så enkla på något vis.

Var vill du dra dig tillbaka?
I ett mysigt litet hus en bit utanför staden. Är verkligen ingen stads/lägenhetsmänniska...

Favorittid på dagen?
Oj, svårt... Beror nog helt på vad jag sysslar med :)

Var är du född?
Linköping.

Vilken är din favoritsport att se på?
Jag vet inte varför, men jag har alltid tyckt om att titta på vintersporter, så som alpint, längdskidor och skidskytte. Kanske beror det på snön :D

Coca Cola eller Pepsi?
Cooooca Cola!

Fotboll eller ishockey?
Om jag måste välja så blir det väl ishockey, är inte direkt intresserad av något...

Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Jag var nog en nattuggla förut, men numera är jag en morronmänniska.

Pedikyr eller manikyr?
Manikyr, ska faktiskt göra en själv om en liten stund :)

Några spännande nyheter att berätta för oss?
Att mina fingrar ser ut som russin efter att jag har legat i badkaret alldeles för länge :D

Vad ville du bli när du var liten?
Veterinär, eller skolfröken.

Bästa barndomsminnet?
Husvagnssemestrarna på Öland, helt klart!

Varit i Afrika?
Nej, men min moster har :P

Nånsin rullat in någon i toapapper?
Näää.

Varit med om en bilolycka?
Nej, och det är jag tacksam över.

Favoritdag i veckan?
Fredagar :)

Favoritrestaurant?
Just nu får jag väl säga Ming Palace :)

Favoritblommor?
Gerbera.

Favorit-snabbmatsrestaurant?
Har ingen direkt favorit, man tar ju det man är sugen på...

Äger du en cykel, vilken färg och modell?
Ja, en svart av märket King.

Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Ingen.

Läggdags?
Då jag är trött.

Senaste personen du delade en middag med?
Dennis.

Vad lyssnar du till just nu?
Datorns surrande... *trött*

Favoritfärg?
Ingen aning, gillar flera...

Hur många tatueringar har du?
Noll, nada, zero.

Inga kommentarer: