tisdag 13 november 2007

Utmaning!

Jahopp, då har man åkt på en utmaning då, ska försöka göra mitt bästa :D

Och den jag fick frågorna ifrån är Johanna, så att ni vet :)

1. Var mötte du mig första gången?
2. Hur länge har du känt mig?
3. Hur väl känner du mig?
4. Röker jag, har jag rökt?
5. Har jag varit berusad?
6. Tror jag på gud?
7. När du såg mig, vad var ditt första intryck?
8. Har jag några syskon?
9. Har du någonsin varit kär i mig?
10. Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig?
11. Vilken musik lyssnar jag helst phå?
12. Är jag blyg eller framåt?
13. Skulle du kalla mig rolig?
14 .Vilket är ditt bästa minne med mig?
15. vilka tre ord skulle beskriva mig bäst?

---

1. @ Lunarstorm.
2. Oj... Hm, över ett år blir det väl? Ja jo, det måste det vara :)
3. Ganska väl tycker jag själv iallafall, men det finns alltid mer saker att lära känna om Johanna. :)
4. Nepp, Johanna röker inte, dumt för hennes hälsa :/
5. Mjaah, det har hon, fast inte i min närhet. Minns jag rätt så har/hade hon en viss förkärlek till gin :P
6. Inte på gud kanske, men på något andligt iallafall.
7. På bild eller irl? Tar irl då, och det jag minns är att jag tyckte hon såg så himla go ut :)
8. Oj, här skäms jag... Nej, är mitt svar, och slå mig ifall jag har fel :(
9. Klart jag är kär i dig *fniss* :P Som kompis jue!
10. Inte ordagrant, men jag minns att jag skrev om Maria, och Johanna stöttade mig med vänliga ord.
11. Mjaha, den frågan var svår. Ganska mycket allätare tror jag iallafall.
12. Ganska framåt skulle jag vilja säga.
13. Oja! :)
14. Alla dessa roliga stunder på msn, då man har skrattat så man har gråtit <3
15. Snäll, omtänksam, söt.




Och nu mina kära vänner! Jag utmanar just DIG att svara på dessa frågor :) Svarar du inte, då vet jag att du inte tycker om mig :(
(okej, mitt humör är fucked-up pga förkylningen...)

3 kommentarer:

Anonym sa...

börjar med att slå dig lite lätt:P de rätta svaren har du redan fått;).

1. Lunarstorm
2. I över ett år...ungefär
3. Inte så väl som jag skulle vilja känna dig.
4. Du röker inte... och du har...INTE rökt?
5. Ja, det har du nog
6. Nej
7. "Hon tittar på mig, hon känner igen mig", hon bad mig sätta sig ner, ooh va snäll hon är...*flinar*
8. Ja
9. Kär o kär, jag är ju ffs förälskad:(
10. Ja, "hej, sätt dig ner":P
11. Phå?*asg* Stod det PHÅ i den ursprungliga listan också?:D. Du lyssnar på mycket blandat...tycker jag iaf!:):P
12. Både och.
13. Dö-rolig(noll ironi)
14. Hmm, instämmer med ditt svar på samma fråga.
15. Seriös, ambitiös, snäll

Anonym sa...

1. ja du det var nog på bb.. vare sig jag ville eller inte :p
2 sen du föddes.. men kanske innan med.. pratade nog med dig när du låg imagen..
3. Tror att jag känner dig ganska väl. Syskonkärlek!
4. Nej det gör du inte. och det är bra de.
5. jo då det har du:P men du vet roligare saker att göra.
6. hm, jag tror inte det.. men jag tror att du tror att det finns något "därute"..
7. Minns inte.. men du kunde reta gallfeber på mig som liten :P
8. hmm,, jo, en tokig bror och en mer tokig syster..
9. Hmm syskonkärlek.. men inte kär hmm nae..
10. Nae.. men du skrek säkert åt mig..
11. oj du är en alltätare.. men jag vet att det har varit trance ett tag..
12. du är både och, och det ska man vara..
13. oja.. du kan ha en sjuk humor!
14. Jagh ar massa minnen går inte att välja.. men jag minns alla våra bråk om småsaker som får mig att skratta idag.
15. Funderare, omtänksam och unik

Anonym sa...

1. Linköpings resecentrum ^^
2. Över 3.5 år
3. Oerhört ;)
4. Nej!
5. Det har du nog, men inte redigt :)
6. Inte direkt, men du tror på en högre makt av något slag.
7. Vad kort du är :)
8. Japp, 2!
9. Oja, och är det än ;)
10. Tyvärr inte :/ Det enda jag kommer vagt ihåg var nog att du påpekade att din pappa var sur idag när ni hämtade mig på resecentrum :p
11. Du lyssnar på allt, men helst det som gör dig glad :)
12. Blyg ;)
13. Ja då!
14. När vi låg och mös i soffan för första gången.
15. Vacker, underhållande och knäpp :p