måndag 19 november 2007

Trött, praktikvecka och Uppsala till helgen!

Uuuh, fy sjutton vad trött jag är :S Det tar på ens krafter att umgås med skrikande barn, när man inte är van vid det. Men det är luuuugnt, dom är så söta och jag längtar tills jag är klar med skolan så jag får jobba istället :)
Som sagt så är det praktik som gäller nu, denna vecka ut. Har riktigt kul faktiskt, och mina uppgifter går helt okej. Ska bara komma på vad man kan göra på mitt lärtillfälle som jag ska hålla i, så om det är någon som har något förslag så säg gärna till :)


Åååååååh, min älskling är världens sötaste <3333333>
Har redan fått mina födelsedagspresenter av honom, den nya favoritparfymen och en väldigt intressant bok :) Tack älskling!
Och idag överraskade han mig med levande ljus vid middagsbordet, även om han inte riktigt hann förbereda som han ville ;)
Dennis, du anar inte hur mycket jag älskar dig, och hur mycket jag älskar att du gör sådana här saker för mig. Jag känner mig så uppskattad och älskad, och det ger ett sånt ro i kroppen. Love it, and I love him! The love of my life <3


Försöker också skrapa ihop en födelsedagsfest. Går faktiskt över förväntan, folk kanske inte vågar tacka nej när det är födelsedagsfest? :O
Naevars, jag blir bara så förvånad när folk vill komma till mig, men jag uppskattar det! :)
Hoppas bara att resten av dom tillfrågade kan tacka ja- eller nej. Så att man vet!

Well, som sagt. Praktik den här veckan, och på fredag bär det av till Uppsala for the weekend. Syster (och bror) fyller år på torsdag, och syrran skulle ha fest i helgen och då bjöd jag in mig som hedersgäst :P Ska bli mysigt att åka upp dit, träffa min söta syster :)

Och en sak till. Jag längtar sjukt mycket till första advent! Har bestämt att jag ska ha värsta mysdagen då, baka lussebullar och pepparkakor, lyssna på julmusik och julpynta :) Join?

Ursäkta för de engelska orden, men de bara faller in. Vet inte om det beror på att ungarna har snackat svengelska idag. Nåja, det var allt för mig, nu ska jag lägga mig i soffan och sova :P

Ha det bra alles!

1 kommentar:

Anonym sa...

of course DEER!