söndag 26 november 2006

Wish I was a punkrocker...

Var över en kort sväng i lägenheten igår, lika fin som sist ;) Körde över lite grejer till den igår, så att mamma och pappa skulle få se den. Hoppas den fick godkänt betyg?
Nästa helg flyttar jag in helt. Eller vi :) Jag på lördagen, och Dennis på söndagen. Hade tur att få hjälp av min bror att lyfta lite saker, så som sängen och tvn. Han skulle eventuellt ta hjälp av en kompis, vore bra ;)

Sen helgen efter det så ska jag baka :) Har bjudit dit Johanna, även fast hon kanske inte tog det på allvar? :P Är det någon annan så vill komma så säg till, så kan vi ha en liten baka-bullar-fest (?) :P

Längtar så mycket efter julen, och snön. Och min födelsedag, iom att jag vet vad jag kanske får i födelsedagspresent av Dennis. Hihi, så sött :) Mjiiiaaao ;)
Så ja, nästa helg blir det till att baka lussebullar också, lagra lite i frysen.

Nu ska jag njuta av den lilla helgen som är kvar.
Puss på er alla!

Inga kommentarer: