söndag 5 november 2006

Alla Helgons Dag.


Och så var det dags i år igen. Efter att jag vaknade imorse så fick jag nästan på direkten börja göra gravsmyckningen till farmor och farfars grav.
Och när vi var där så kom Ove och Gittan (min fabror och hans fru), det var lite roligt att vi lyckades tajma in det helt oplanerat. Även Mia var med, och hennes dotter Elin. Mia är min kusin som jag typ träffar en gång vartannat år, så jag blev lite chockad av att se henne där, men det var jättekul! :)
Hade tänkt att lägga upp ett foto på graven, men det ville inte dumma blogger :( Får göra ett nytt försök sen...

Skönt med helg iaf, skönt att bara få ta det lugnt och koncentrera sig på att bli frisk. Men imorgon har jag lite att göra iofs, ska städa rummet och sen ta hand om tvätten. Ska även sätta igång med att göra mina smycken som jag ska ha nästa helg :)
Kan inte bestämma mig om jag ska på på jobbfesten. Dom bjuder på afterwork och grejjer. Men vetefasen om jag orkar med två fester den helgen alltså :P

Sen måste jag säga det att vissa människor inte slutar att förvåna mig. Jag kan egentligen bara skratta åt saken, även fast det sårar mig på något skumt sätt. *sucka*

Nej, nu ska jag sitta och stirra på mina värmeljus och bara mysa *kurr*


Btw, jag orkar inte med det här... Orkar inte med fler bakslag, orkar inte med livet...

Inga kommentarer: