fredag 10 november 2006

En liten stulen lista :P

1. Om du kunde bygga ett hus var som helst, var skulle det bli?
Antingen i Ljungsbro faktiskt, eller på Irland, där verkar det vara fint :)
2. Vilket är ditt favoritplagg?
Det måste vara mina mjukisbyxor som jag har snott av Dennis.
3. Bästa fysiska detalj hos det motsatta könet?
Hm... Allt? :D
4. Vilken är den senaste CD'n du köpte?
Oj, det kommer jag inte ens ihåg, det var ju evigheter sen :/
5. Var är du helst?
Där mina nära och kära är.
6. Var är du minst gärna?
Oj, det var en svår fråga det.. Vet faktiskt inte.
7. Var blir du helst masserad?
Axlarna, det är oftast där jag har ont :/
8. Vilket är viktigast: stark i sinnet eller stark i kroppen?
Stark i sinnet!
9. Hur dags vaknar du på morgonen?
Runt 9 ungefär :)
10. Vilken köksmaskin tycker du bäst om?
Måste nog vara vattenkokaren...
11. Vad gör dig riktigt arg?
Äcklig jäkla dubbelmoral :P
12. Om du kunde spela något instrument, vilket skulle det vara?
Gitarr! :)
13. Favoritfärg?
Svart, vitt. Blått. Hm ja, en massa olika :P
14. Vad har du under sängen?
Dammråttor!
15. Tror du på ett liv efter döden?
Ja, något måste ju hända med oss?
16. Favoritbarnbok?
Ingen direkt bok, men jag gillade verkligen Astrid Lindgren när jag var liten :)
17. Vilken årstid föredrar du?
Vinter :D
18. Vilken hushållssyssla tycker du är tråkigast?
Det beror på, det är olika varje gång :P
19. Om du kunde få en superkraft, vilken skulle det då vara?
Jag skulle vilja kunna flyga, det vore coolt :)
20. Om du har en tatuering, vad föreställer den?
Har ingen, men min syster har spermier på benet *fnissa*
21. Kan du jonglera?
Nae :(
22. En person ur ditt förflutna som du önskar att du kunde gå tillbaka och tala med?
Skulle vilja träffa min farmor och farfar, har aldrig träffat dom...
23. Vilken är din favoritdag?
Fredagar och lördagar! :)
24. Vad finns i bagageutrymmet i din bil?
Inget, har ingen bil :P
25. Vilket föredrar du: sushi eller hamburgare?
Hamburgare, lätt!
26. Av de som du mejlat detta till, vem är troligast att svarar?
Om någon skulle sno den så är det väl Johanna, men det var henne jag snodde den av från början! :P
27. Vem svarar inte?
Dennis, det är jag säker på!

Inga kommentarer: