tisdag 14 november 2006

Flytt på gång?

Är det verkligen dags nu? Är det verkligen dags att flytta?
Dennis och jag var och kikade på en lägenhet på Knektgatan idag, i Berga. Den var ingen höjdare, hela lägenheten kändes mörk och dyster. Men hon som höll i visningen hade med sig ett par nycklar till en annan lägenhet, också i Berga. Och den var helt uuuunderbar :D Jag vart kär på en gång. Den var så ljus och så fin :)
Så nu ska jag förbi Stångåstaden imorgon, och se om man får den eller inte. Dom ville ha papper på om min inkomst. Så får hoppas på att det duger det man har.
Och om vi får den så är det inflyttning omgående, mysigt :) Lite rädd bara för hur mamma kommer att reagera, det märks på henne att hon inte vill bli ensam kvar med pappa. Men jag kan heller inte bo kvar för all evighet, det hoppas jag att hon vet också.

Så ja, blir kanske till att fira jul i sin egna lägenhet då :)
Kanske någon form av inflyttningsfest också, så säg till ifall du vill komma :P Om det nu blir någon ;)

Jobbar för fullt idag, typ. Kom en timme sent, iom att jag var och tittade på lägenheten.
Och nu är det bara 1 timma och 20 min kvar tills jag får komma hem och gosa med min underbara älskling och snart sambo :D
Älskar dig så mycket Dennis, och jag är helt överlycklig över att få vara din *pussa*

1 kommentar:

Le-en sa...

Hoppas allt går jättebra med lägenheten! :))
Tycker synd om din mamma jag med.. men hon förstår dig med. Det är jag övertygad om. Du får åka ut och hälsa på henne ibland så blir det säkert bra! :)