fredag 1 december 2006

1:a december...

Idag är det den första december. En dag kvar tills jag flyttar. Två dagar kvar tills Dennis flyttar, och också två dagar kvar tills första advent. Tre dagar kvar tills vi får våran lilla kisse. Sexton dagar kvar tills jag fyller år. Tjugotre dagar kvar tills julafton.
Jag stressad? Nej, nu förstår jag inte riktigt vad du pratar om faktiskt :P

Imorgon går flyttlasset, och jag måste erkänna att jag har lite ångest. Jag har bott i det här huset i mer än 20 år. Så enormt många minnen finns inom dom här väggarna. Så det är skönt att jag inte flyttar så långt bort, utan att jag har nära till mitt barndomshem.
Men samtidigt är det dags att flytta nu, att starta ett nytt liv. Att äntligen få vara för sig själv, att äntligen få bli lycklig. Och jag har turen att få flytta till en helt underbar lägenhet inte alls långt från stan, och jag får flytta dit med min älskade Dennis *mysa*

Idag är det den första december som sagt. Julkänslorna börjar smyga sig på, dock har dom skjutits lite åt sidan i och med flytten. Men jag slår vad om att det första jag kommer fixa är att sätta upp adventsljusstakarna. Dom är ett måste!
Och så här ser det ut i här i rummet ikväll, måste säga att det är väldigt mysigt! :)

Nej, nu ska jag ta och krypa ner i sängen så att jag är tillräckligt frisk för att orka med något imorgon. Önska mig lycka till! ;)

Inga kommentarer: