torsdag 7 december 2006

Jahopp...

Vet att det var ett tag sen jag skrev, men vi har inte fått vårat internet än. Dumma Bredbandsbolaget!
Och flytten har gått bra, börjar äntligen få lite ordning på lägenheten :)

Gah, har så mycket tankar i huvudet nu, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Magen krånglar som aldrig förr, mycket tråkigt.
Och så fick jag veta idag att jag förmodligen inte får vara kvar på jobbet. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till, kanske var det den här bakslaget som behövdes för att jag ska gå under helt. Jag har varit på väg neråt nu, och nu vet jag inte om jag kan ta mig upp igen.
Tur att jag har Dennis vid min sida nu iallafall. Vi ska klara det här ändå. *nickar*

Snart jul, men innan dess ska jag fylla år. Födelsedagspresent av Dennis har jag redan fått. En liten kissemiss som heter Freja :) Världens sötaste lilla charmtroll.
Så nu väntar jag bara på min andra födelsedagspresent/julklapp, snön :D

Nepp. Nu ska jag jobba vidare :)
Puss o hej

Inga kommentarer: