måndag 11 december 2006

Vart är snön?

Vart är min snö? Vart är min kyla? Jag saknar er mina kära vänner :(
En jul utan snö funkar inte... Jag måste ha snööö! Jag vill ha snö! :D

Känns konstigt att sitta på jobbet den här sista veckan. Eller ja, det är konstigt att inte veta exakt om det är min sista vecka. Men jag antar att det är sista veckan, det är bäst att intala sig det :)

Bakade mina första lussebullar i helgen, dom vart supergoda! Inte ett dugg torra faktiskt. Och nästa lördag så ska jag baka kanelbullar och brownies till söndagen, så jag har något att bjuda släkten på :) Hoppas att mamma fixar tårtan bara, vill ju ha en marängtårta, och det är lite väl avancerat för mig.
Så ja, på söndag vankas det tårta på Pionjärgatan :) Du är välkommen, bara du säger till före :P

55 min kvar, sen får jag åka hem och gosa med min sötis! :)))

1 kommentar:

Le-en sa...

uuh, jag vill komma juuu! Men fuckelifuck, jag jobbar.. oväntat va? Kommer hem vid halv7..
Men jag viill! :(