lördag 27 december 2008

Julen är slut för denna gången...

Och nu är julen slut för det här året. Jag är mycket nöjd, god mat, trevligt sällskap och såklart; snön som faktiskt kom på julafton :) Vad mer kan man önska sig? Och nej, det är ingen idé att du frågar vad jag fick i julklapp, det är inte det som är det viktiga i min familj. Vi lägger pengarna på maten istället, och det märktes för jisses vad mätt man blev!

Men nu är som sagt julen över, och snart är det nyårsafton. Vi är väl inte riktigt säkra på vad vi ska göra, men jag antar att det är sånt man får klura ut ganska så snart :)
Imorgon var det tänkt att vi ska gå lite på mellandagsrean. Får se om vi orkar ta oss ut till Tornby, lär vara galet mycket folk där imorgon.

Nej, nu ska jag nog ta och bädda ner mig i soffan, ta hand om mitt onda öra och kolla på Harry Potter! :D
Vi höres...

Inga kommentarer: