fredag 12 december 2008

Snö och problemnotat.

Jisses vad jag njuter av snön som faller. Eller ja, njuter och njuter. Jag får bara titta på den, hehe. Sitter inne idag och skriver mitt härliga problemnotat, tog en liten paus nu. Går faktiskt över förväntningarna, och jag som höll på att bryta ihop totalt igår (tack syster för peppningen).

Men helst av allt så skulle jag vilja klä på mig en massa kläder, gå ut och göra snögubbar, gå långpromenad och bara njuta... Snälla, jag vill! Varför vill ingen annan som jag vill för? :P
Men men, jag ska försöka skriva några 100 ord till, sen tar jag paus för idag tror jag, och då blir det banneimej en promenad!

Även fast jag bara har en dag kvar i skolan innan juluppehållet så har jag mycket att göra de kommande dagarna. Idag, imorgon och på söndag ska problemnotatet skrivas. Måste vara klar på söndag kväll, så är det bara! På måndag är det 3 år sedan Maria och Josefin gick bort, så då är det en tur ut till Västerlösa som gäller. På tisdag ska jag städa, städa och åter städa... Fattar inte hur det kan bli så dammigt, men samtidigt så förstår jag det eftersom vi har 3 st hårbollar som springer runt här hela dagarna ;)
På onsdag, då är det min FÖDELSEDAG! Ännu ett år närmare tant och rullator :P Mamma och eventuellt pappa kommer hit, mormor och morfar också. Syster vet jag inte, likaså med broder och Mia. Dennis har varit gullig och lyckats fått ledigt då, mys <3>

Aja, nu ska jag återgå till problemnotatet.
Ha det bra, och njut av snön!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kommer! Bara de inte är förtidigt.. vi har arbetsgruppsmöte till 17.. annars kommer jag direkt efter :)